Sunday, July 25, 2021

Review Episor Dari Pengguna Yang Telah Amalkan Herba Terbaik Ni Sejak 2017

Review Episor Dari Pengguna Yang Telah Amalkan Herba Terbaik Ni Sejak 2017

 


Banyak laman web cuba beri review atau pun feedback mengenai pendapat mereka mengenai produk herba Episor ni.

Sekarang ni ramai yang tahu herba Emorra Episor ni tengah popular, viral dan paling tinggi permintaan dari pengguna lelaki dan wanita dewasa di Malaysia.

Ada juga laman web yang berpura-pura memberi gambaran tidak baik atau menulis secara tidak jujur dengan menggambarkan keburukan, tetapi akhirnya mereka sebenarnya mahu menjual produk mereka sendiri yang tidak mendapat permintaan tinggi seperti mana produk herba Episor ni.

Jadi berhati-hati. Ada juga website yang konon memberi khidmat nasihat perubatan secara berbayar di online menulis komentar dan pendapat mengenai herba Episor tetapi sebenarnya yang memberi pendapat itu tidak pun mengetahui secara terperinci mengenai herba Episor ini.

Jika anda nak tahu,

Herba Episor bukanlah produk tangkap muat atau produk yang dibuat secara carca marba.

Produk ini berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dibawah kategori ubat tradisional. Herba Emorra Episor juga telah mendapat pensijilan halal oleh JAKIM.

Herba Emorra Episor ini dikilang di kilang ubat yang mendapat status GMP. Setiap batch penghasilan herba ini akan melalui ujian makmal dan akan dibekalkan laporan ujian bagi memastikan setiap pengeluaran mencapai standard dan tahap keselamatan yang dibenarkan.

Herba Emorra Episor ini mengandungi dua herba terpilih, premium dan di import dari luar negara seperti Horny Goat Weed dan Bu Gu Zhi.

Dua herba ini telah melalui proses kajian yang mendalam oleh beberapa pakar ahli kimia di luar negara dan setiap laporan di masukkan di dalam pubmed untuk rujukan awam.

Herba Emorra Episor ni hanya mengandungi dos 500mg untuk setiap kapsul. Sejak dulu, rawatan atau perubatan alternatif seperti pengambilan produk herba diakui oleh ramai di seluruh dunia sejak zaman berzaman.

Namun, pengambilan herba perlulah mengikut dos yang dicadangkan. Untuk mereka yang ada penyakit kronik sangat dicadangkan untuk merujuk dengan mana-mana doktor atau ahli farmasi bertauliah sebelum mengambil sebarang jenis herba.

Berdasar dari maklumbalas, testimoni atau feedback pengguna yang telah mengamalkan herba Emorra Episor ini, mereka mendapati morning wood mereka kembali seperti dulu-dulu.

Salah satu kegagalan untuk menikmati morning wood adalah kerana aktiviti onani yang terlalu kerap di usia muda. Kesan ini sangat membimbangkan ramai orang sehinggakan mereka mula hilang keyakinan untuk bersama isteri apabila berkahwin.

Kesan onani yang terlalu aktif juga memberi risiko kepada masalah mati pucuk. Hilang nafsu seks dan mengalami masalah zakar lembik.

Pengguna yang mengamalkan Episor secara mengikut aturan juga mendapati paras libido kembali stabil, tahap testosterone sangat baik, tidak lagi ada masalah pancutan pra-matang (ejucalation premature), badan menjadi lebih segar, tidur lebih lena, mudah bangun awal pagi, lebih fokus, tiada lagi rasa lesu disiang hari, membantu menguatkan otot, sendi dan tulang.

Sejak ia dipasarkan di Malaysia, herba Emorra Episor ini juga turut mendapat permintaan dari kalangan pengguna di Singapura, Brunei, Indonesia, Australia, Jepun, Korea, Kuwait, Arab Saudi dan negara sebelah Eropah serta Amerika Syarikat.

Bagi anda yang baru pertama kali mengetahui mengenai herba Emorra Episor ini, anda boleh dapatkan info dari ahli farmasi bertauliah seperti di Farmasi Permai, Be Pharmacy, Kaisar Pharmacy, Ureka Pharmacy, AMPM Pharmacy (soon), Alpro Pharmacy (soon), Healthlane Pharmacy (soon), Watson Pharmacy (soon), Firstcare Pharmacy dan banyak lagi.

Atau anda boleh je beli online di www.emorra.com.my untuk pastikan produk ni original.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search